Volné pracovní pozice

Nezařazené

Podvod na důvěřivé zákazníky

Žádným reklamním trikům a reklamám obecně nevěříte. Vždyť reklamu si musí dělat jen věci, které by jinak v konkurenci neobstály, což znamená, že nemají potřebnou kvalitu anebo úroveň anebo že slibují něco, co vůbec nefunguje. A než jste došla k tomuto přesvědčení, tak jste se v praxi několikrát spálila, takže to máte pěkně podložené vlastními zkušenostmi. Všechny ty spolehlivé půjčky téměř zadarmo, nablýskané spotřebiče a jídlo bez kalorií jsou jen plané sliby.

Věříte na to, co vidíte

A proto jste nevěřila ani rychlému hubnutí s přípravkem, který si vaše kamarádka nemohla vynachválit. Stále vám ho doporučovala, neboť nejste žádný drobeček, s tím, že na ni výborně zabírá a že určitě zabere i na vás. Tak jste jí na to řekla, ať se vám s ním připomene, až shodí deset kilogramů a svou váhu si udrží. A kupodivu se vám ozvala zhruba za půl roku, že má tedy deset kilo pryč a že ještě stále pokračuje, dokud nebude mít svou postavu snů. Tak to pro vás bylo opravdu k neuvěření a v tomto praxí ověřeném případě jste se nemohla zachovat jinak než si ten přípravek také koupit.

Podvod na důvěřivé zákazníky
5 (100%)2